SERVICE

TOT UW DIENST!

Perfecte kalibratie, preventief onderhoud en onmiddellijke actie bij stilstand zijn essentieel om het rendement op uw investering te maximaliseren. Daarom bieden wij een reserveonderdelenpakket en een serviceovereenkomst aan om de optimale prestaties van uw belading te garanderen.

UPTIME EN PRESTATIES GEGARANDEERD

Met een BAS Serviceovereenkomst zijn uw onderhoudskosten beter voorspelbaar en wordt de levensduur van uw belading verlengd. Er worden routinematige aanpassingen gepland die passen in uw productie-/inzamelingscyclus om de onderhoudsduur tot een minimum te beperken.

Bel ons voor service en onderdelen!

Onze helpdesk is geopend tijdens NL kantooruren maar u kunt 24/7 contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier of telefoon.


Bent u abonnee van het BAS Digitaal Platform, dan houdt onze serviceafdeling binnenkomende meldingen over eventuele gebeurtenissen in de gaten.


Wij helpen u op afstand of door een reparatiebezoek in te plannen en de onderdelen die u nodig heeft op te sturen.


Wij raden u aan een essentiële reserveonderdelenset en een reservestoel aan te schaffen. Een van de belangrijkste voordelen van de BAS E-LIFTER is dat u snel een hele stoel kunt vervangen.

Deskundige training voor uptime en prestaties

Als aanvulling op of alternatief op onze Serviceovereenkomst kan BAS E-LIFTERS uw onderhoudspersoneel en beladers trainen, zodat zij de lifter(s) op hetzelfde hoge prestatieniveau kunnen houden.


Na de training hebben uw monteurs voldoende kennis in huis om de lifter te kalibreren, eerstelijnsondersteuning te leveren en preventief onderhoud uit te voeren.


In combinatie met de juiste reserveonderdelenkit wordt de levensduur van de apparatuur gegarandeerd en worden de opbrengst, beschikbaarheid en productiviteit gemaximaliseerd, wat zich vertaalt in een hogere winst.


Neem contact met ons op voor meer informatie.

OEM-onderdelen verlagen de eigendomskosten

BAS E-LIFTERS zijn ontworpen om de exploitatiekosten tot een minimum te beperken. Hiervoor wordenbetrouwbare componenten en slijtvaste onderdelen gebruikt. Storingen en slijtage kunnen echter niet volledig worden geëlimineerd.


Voor klanten die onderhoudsactiviteiten proactief willen beheren, bieden wij:


  • Remote Service (uitlezen op afstand).
  • Standaard reserveonderdelenset. De kit bevat verbruiksonderdelen voor preventief onderhoud en essentiële reserveonderdelen om snel te reageren op stilstand. Door de modulaire opbouw kost het vervangen van één van de stoelen slechts 30 minuten voor één persoon, met behulp van het door ons geleverde gereedschap.
  • Reserveonderdelenkits, specifiek afgestemd op uw belading en configuratie.
  • Serviceovereenkomsten. Wanneer u een BAS E-LIFTER serviceovereenkomst tekent, nemen wij de verantwoordelijkheid voor uw onderhoudswerkzaamheden over, zodat u zich kunt concentreren op uw dagelijkse bedrijfsvoering.

Een Serviceovereenkomst geeft u volledige gemoedsrust

Correcte kalibratie en onderhoud van uw apparatuur volgens het Onderhoudsplan zorgt voor maximale beschikbaarheid en productiviteit. Inbegrepen in de Serviceovereenkomst:

  • Uitlezen op afstand & toegang tot het BAS Digitaal Platform, waar u e-learning materialen, handleidingen, tekeningen en dashboards vindt met gegevens over uw belading(en)
  • Standaard Reserveonderdelenset. Deze kit bevat wisseldelen voor preventief onderhoud en essentiële reserveonderdelen om snel te reageren op stilstand.
  • Geavanceerde reserveonderdelenkit, specifiek afgestemd op uw belading.
  • Reparatie- en uitwisselingsprogramma. In het geval van een kapotte belading kunt u deze afleveren en in plaats daarvan een belading meenemen totdat het uwe gerepareerd is.*

Wanneer u een BAS E-LIFTER serviceovereenkomst tekent, nemen wij de verantwoordelijkheid voor uw onderhoudswerkzaamheden en vullen wij gebruikte onderdelen aan, zodat u zich kunt concentreren op uw dagelijkse bedrijfsvoering.



Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een verkoopspecialist.



*Niet op alle locaties beschikbaar

Share by: